Utrzymanie

Rozwiązania informatyczne stosowane w przedsiębiorstwach wymagają opieki technicznej i serwisowej, jak również gotowości do jak najszybszej interwencji w wypadku nieprzewidzianych awarii lub przestojów systemu, w celu przywrócenia jego właściwego działania. W ramach usługi utrzymania systemów zapewniamy pełne wsparcie w oparciu o dedykowaną umowę SLA.
Oferujemy utrzymanie rozwiązań gotowych, systemów wykonanych przez firmy trzecie na zamówienie Klienta oraz wdrożonych przez nas systemów dedykowanych. Nasze doświadczenie to kilkanaście lat działania na rynku: kilkadziesiąt utrzymywanych systemów, w tym systemów o charakterze strategicznym użytkowanych przez największe w Polsce organizacje i administrację centralną.

Nasze mocne strony to:

  • sprawdzone zespoły serwisowe,
  • wysoka elastyczność w zakresie utrzymania, rozwoju, administracji,
  • możliwość dowolnego dostrojenia warunków SLA do Państwa potrzeb,
  • atrakcyjne modele rozliczeniowe,
  • opieka nad środowiskami produkcyjnymi jak również developersko-testowymi.

Dla utrzymywanych systemów zapewniamy obsługę zgłaszanych incydentów i problemów: analizowanie, diagnozowanie przyczyn i dostarczenie rozwiązań. Ponadto udzielamy konsultacji dla Państwa zespołu administracyjnego i merytorycznego. Oferujemy również maintenance licencji oraz sprzętu wiodących dostawców, m.in. HP, IBM, EMC.