Miejsce pracy: Warszawa
Wyzwania dla Ciebie:
- realizacja zadań pierwszej linii wsparcia serwisu systemu informatycznego
- obsługa zgłoszeń zgodnie z ustalonymi procedurami i terminami
- wsparcie telefoniczne i mailowe dla użytkowników systemu
- komunikacja z II linią wsparcia
- rejestrowanie zgłoszeń oraz wykonywanych zadań
- zapewnienie poprawności danych w bazie danych
- praca w siedzibie klienta
Czego oczekujemy:
- wykształcenia technicznego z informatyki lub absolwent studiów informatycznych, bądź pokrewnych
- znajomości języka SQL (najlepiej T-SQL)
- praktyki z programowania w .NET
Dodatkowym plusem będzie:
- Certyfikat ITIL Foundation lub znajomość metodyki ITIL
- 1–3 letnie doświadczenie zawodowe, związane z serwisem oprogramowania
Co możemy zaoferować:
- dużą samodzielność i szansę na wdrażanie własnych pomysłów
- pracę w zespołach scrumowych
- stabilną formę zatrudnienia – Umowę o pracę, Umowę o dzieło lub B2B
- mamy otwarte drzwi, do każdego możesz zwrócić się o pomoc
- po okresie próbnym możesz skorzystać z pakietu kart sportowych i opieki medycznej Luxmed
- możliwość rozwoju – oferujemy szkolenia wewnętrzne, zewnętrzne, jak i konferencje branżowe
- jesteśmy elastyczni i dbamy o work-life balance
- … a przede wszystkim świetną i przyjazną atmosferę w pracy !
Wyślij CV na adres: rekrutacja@pentacomp.pl